Ne spreglejte aktualnih potovanj!

Doživite edinstvena kulturna in doživljajska potovanja v Rusijo! Pripravite kovčke, gremo v Rusijo!

Preberi več

 
 
 

 

 
 
 

Pogoji poslovanja

 

Ti Splošni pogoji ter navodila so sestavni del pogodbe oz prijavnice / voucherja za vse turistične aranžmaje, ki jo skleneta podjetje Ruski ekspres, d.o.o. (v nadaljevanju Ruski ekspres) in potnik, ki se prijavlja za določen turistični aranžma, in so objavljeni na spletni strani www.rusija.si. Potnik je ob podpisu pogodbe seznanjen s Splošnimi pogoji in navodili in z njimi nepreklicno soglaša.

Splošni pogoji veljajo le za turistične aranžmaje, ki jih organizira Ruski ekspres, razen v kolikor je izrecno navedeno, da veljajo tudi za prodajo aranžmajev drugih organizatorjev. V kolikor je v posameznem programu glede katerekoli točke teh splošnih pogojev drugače določeno, velja določilo oziroma navedba v programu. V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje po internetu se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev poslovanja takrat, ko je telefonsko oziroma po internetu naročil turistični aranžma. 

Z določili Splošnih pogojev in navodil se potnik lahko seznani na spletni strani www.rusija.si, kjer so posebej označeni in javno dostopni. Naročnik oz. potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup in plačilo turističnega aranžmaja ali druge storitve podjetja Ruski ekspres d.o.o. in se nanj nanašajo Splošni pogoji in navodila za turistične aranžmaje.

Prijava
Potnik lahko se prijavi, rezervira in naroči turistični aranžma osebno v poslovalnici Ruski ekspres, pri eni od njenih pooblaščenih turističnih agencij oziroma po telefonu ali internetu. Z naročilom turističnega aranžmaja sklene potnik z Ruskim ekspresom pogodbo, ki je obenem tudi potrdilo o rezervaciji in vsebuje bodisi podatke o potnikovem turističnem aranžmaju bodisi se sklicuje na program aranžmaja, kjer so ti podatki navedeni. Ob prijavi je potnik dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja, ter plačati prijavnino in stroške prijave.

Ruski ekspres za svoje storitve zaračunava naročniku   standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji   turističnih aranžmajev v višini 15,00 EUR na prijavnico (voucher) za razpisana potovanja, oziroma 35,00 EUR pri potovanjih, pripravljenih po naročilu stranke (za individualna ali manjše oz. zaključene skupine). V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov. Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja navedenih v Splošnih pogojih.

Prijava potnika je zavezujoča. Za zavezujočo prijavo se poleg izrecne pisne prijave oziroma podpisane pogodbe šteje tudi vsako naročilo, posredovano v  ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo prijavnine ali njenega dela, plačilo stroškov prijave ali dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo ali prijava, ki vsebuje katerega koli izmed navedenih podatkov. 

Če v ponudbi podjetja Ruski ekspres ne najdete  želenega kraja ali objekta, vam bomo posredovali rezervacijo, ki bo narejena v skladu z vašimi želji. Pri rezervaciji po vaši želji je potrebno vplačati 35,00 EUR (za rezervacijo do 10 dni pred odhodom pa 50% predvidene vrednosti aranžmaja), kot garancijo za izvedbo rezervacije. V primeru vaše potrditve se vam vplačan znesek upošteva v dobro pri dokončnem plačilu aranžmaja. V primeru, da si premislite in ne potrdite rezervacije, denar bomo zadržali kot strošek izvedbe rezervacije. Za vsako spremembo že potrjene rezervacije aranžmaja je potrebno plačati 15,00 EUR.

Če potnik ali njegovo prijavno mesto ne plača aranžmaja v predvidenem roku, se šteje, da je odpovedal aranžma. Organizator potovanja ima pravico obračunati odpovedne stroške v skladu s določili točke Odpoved potovanja. V kolikor se potnik odloči za rezervacijo z opcijo (povpraševanje ali ponudbo) s strani organizatorja, veljajo pogoji za sklenitev pogodbe, ki so   označeni na opcijskem dokumentu. Opcija ne velja in ni zavezujoča v primeru višje sile ali «stop prodaje (bookinga)». Ob rezervaciji na poizvedbo (RQ – request / na vprašanje) potnik plača varščino v višini, ki je odvisna od lestvice stroškov odpovedi odgovornega organizatorja ter predvidenega datuma odhoda, in ki ni nižja od 45,00 EUR.

Če Ruski ekspres uspe ponuditi aranžma, ki ustreza pogojem naročila, potnik pa si medtem premisli in ponujenega aranžmaja ne vplača, ostane varščina Ruskemu ekspresu kot nadomestilo za stroške rezervacije, sicer pa se  vračuna v ceno aranžmaja. Kadar za potnika turistični aranžma rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

Pozor! Ob prijavi potnik je dolžan sporočiti agenciji, če je vegetarijanec, ima alergijo na določene vrste živil, druge posebnosti ali pomembne zdravstvene /prehranjevalne /bivalne zahteve. Le tako agencija pravočasno javi podatke letalskemu prevozniku, osebju v hotelih in restavracijah. Kasnejših reklamacij, ki se nanašajo na posebne zahteve /potrebe potnikov, agencija ne sprejema in ne prevzema nase nikakršne odgovornosti za nepravočasno javljene pomembne podatke s strani potnikov.

Potnik ob prijavi podpiše pogodbo o rezervaciji (Prijavnico / Izjavo). Na ta način postane vse, kar je navedeno v teh pogojih oziroma  pogojih odgovornega organizatorja, pravna obveznost, tako za potnika kot za organizatorja, v koliko odgovorni organizator takšno rezervacijo na poizvedbo   potrdi. V kolikor se potnik odloči za rezervacijo z opcijo (povpraševanje ali   ponudbo) s strani organizatorja veljajo pogoji za sklenitev pogodbe, ki so označeni na opcijskem dokumentu. Opcija ne velja in ni zavezujoča v primeru višje sile ali «stop prodaje (bookinga)».

Plačilo
Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo pri blagajni podjetja Ruski ekspres ali pri pooblaščeni agenciji oziroma Ruski ekspres prejme plačilo na svoj transakcijski račun, v primeru telefonske prodaje pa, ko potnik posreduje številko kreditne kartice in je znesek nakupa avtoriziran.

Prijavnina in stroški rezervacije, ki jo potnik plača ob prijavi, znašajo najmanj  30% cene aranžmaja oz 50% ( v primeru izvedbe individualnega potovanja ali potovanja po programu pripravljenem posebej za stranko ali zaključeno skupino potnikov) oziroma toliko, kot je navedeno v programu potovanja. Preostali del plača potnik najmanj 45 dni pred začetkom potovanja, oz. pod pogoji, ki so navedeni v programu potovanja.

V primeru, da preostalega dela cene aranžmaja potnik ali njegovo prijavno mesto ne plača v predvidenem roku, se šteje, da je odpovedal aranžma, in smiselno se uporabijo določila o potnikovi odpovedi aranžmaja iz teh Splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje. Pravočasno in pravilno plačano potovanje, prijavnina in stroški prijave jamčijo potniku, pod pogoji, določenimi v teh Splošnih pogojih in navodilih za turistične aranžmaje, oziroma pod pogoji določenimi s posebnimi pogoji poslovanja ali programom, udeležbo oziroma prosto mesto na posameznem turističnem aranžmaju ali potovanju.

Potnik je ob odhodu dolžan predložiti vodji potovanja dokument o plačanem aranžmaju (pogodbo/napotnico/voucher ali/in potrdilo o vplačilu). V nasprotnem primeru lahko odgovorni na potovanju potnika ne sprejme na potovanje oziroma aranžma.

Potnik lahko plača z gotovino ali z drugim predvidenim plačilnim sredstvom. V  skladu s pogoji poslovanja finančnih institucij, v primeru gotovinskega ali negotovinskega plačila turističnega aranžmaja ali druge storitve Ruski ekspres v primeru vračila plačila v nobenem primeru ne  more izplačati gotovine, potnik pa lahko zahteva dobropis, ki ga agencija izvede preko banke, na potnikov transakcijski račun, seveda če je do povračila sredstev upravičen. Kadar za potnika turistični aranžma rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

Cene
Cene potovanja so določene s programom in cenikom potovanja ter veljajo od dneva objave programa. Potnik je ob osnovni ceni turističnega aranžmaja dolžan plačati tudi vsa doplačila (letališke, luške, varnostne pristojbine, vizume, doplačila za gorivo ipd.), ki se, v kolikor že niso všteta v osnovno ceno aranžmaja, v pogodbi o potovanju seštejejo skupaj  z osnovno ceno turističnega aranžmaja ter morebitnimi neobveznimi doplačili v  končno ceno in tako na podlagi pogodbe o potovanju / letovanju predstavljajo končno obveznost potnika.

Turistična agencija Ruski ekspres si pridržuje pravico do zvišanja cene zaradi  sprememb v menjalniškem valutnem tečaju ali sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja, v skladu z zakonikom, ki ureja obligacijska  razmerja in predpisi, ki so veljavni v Republiki Sloveniji. O morebitni spremembi cene potovanja Ruski ekspres  potnika obvesti najkasneje 20 dni pred odhodom. Ruski ekspres lahko v programu določi, da potnik plača  storitve, ki bodo opravljene na potovanju, na kraju samem. V tem primeru Ruski ekspres  ne  nastopa kot organizator, ne kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno do izvajalca storitve na kraju samem. 

Turistična agencija Ruski ekspres lahko v programu določi ceno aranžmaja, pri tem pa izrecno navede, da se lahko cena zviša v kolikor se bo prijavilo določeno število potnikov oziroma nastopijo drugi natančno opredeljeni pogoji. Potnik se prijavi po optimalni (ugodnejši) ceni, vendar je seznanjen in nepreklicno soglaša z doplačilom razlike med optimalno in minimalno udeležbo potnikov. V primeru, da se za potovanje odloči manjše število potnikov bo Ruski ekspres potnike o spremenjenih pogojih obvestili najkasneje teden dni pred odhodom. 

Pogodbenik potovanja ali potnik ima pravico razdreti pogodbo o organizaciji potovanja, če podražitev preseže 10%. V tem primeru ima pravico do povračila vplačanega zneska brez pravice do nadomestila škode in morebitnih stroškov vize, zavarovanja, cepljenja in podobnih stroškov. Tako določilo v nobenem primeru ne trdi, da bodo nastopili pogoji za zvišanje cene aranžmaja in potnik ne more odstopiti od pogodbe, če bi pogoji za morebitno zvišanje cene nastopili. Morebitni popusti in ugodnosti se med seboj izključujejo ter se ne seštevajo. V kolikor je predvidenih več popustov, si lahko potnik izbere tisti popust, ki mu najbolj ustreza.

Storitve vštete v cene aranžmaja
Če ni v programu drugače določeno, so v ceni aranžmaja vštete prevozne, hotelske in gostinske storitve, navedene v  programu potovanja, kot tudi organizacija potovanja, DDV in osnovno nezgodno zavarovanje. Če ni v programu drugače določeno, veljajo cene posameznega   turističnega aranžmaja na osebo, za nastanitev v standardnih dvoposteljnih sobah, brez zagotovila razgledov, balkonov ipd in nudijo samo osnovni bivalni standard. V kolikor je želja po nastanitvi treh oseb v eni sobi, Ruski ekspres potnike opozarja, da je tretje ležišče dodatno v   sobi in ni vedno enakovredno osnovnemu ležišču, vendar cena potovanja ostane enaka. Potniku tako omogočimo, da se izogne doplačilu za enoposteljno sobo. V kolikor so posebnosti, se le te navedene v ceniku pri posamezni državi. Prehrana, udobje in ostala ponudba so pod nadzorom lokalnih turističnih organizacij. Standardi turističnih ponudb med izbranimi cilji so različni in   neprimerljivi. Tudi prehrana je prilagojena lokalnim navadam. Organizator ob   vsem zapisanem ne odgovarja za katerokoli ustno ali pisno informacijo, ki jo je potnik dobil na posredniškem prodajnem mestu, prav tako ne odgovarja za informacije, ki so o posameznih objektih napisane na spletnih straneh znanega objekta, saj so tudi te informacije lokalnega značaja in ocene.

Dodatne oziroma posebne storitve
Dodatne oziroma posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso   vštete v ceni aranžmaja (enoposteljna soba, posebna prehrana, dodatni izleti, opcijske ekskurzije, vstopnine in podobno) ali so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, letališke in varnostne pristojbine ipd.). Potnik lahko posebne / opcijske storitve rezervira ob prijavi in jih doplača k osnovni ceni turističnega aranžmaja.

Objavljene cene dodatnih  storitev veljajo le v primeru naročila in plačila teh storitev ob hkratnem naročilu in plačilu osnovnega aranžmaja na prijavnem mestu. V primeru, da je dodatno storitev možno naročiti med samim potovanjem, doplača potnik  dodatno storitev vodji potovanja ali predstavniku Ruskega ekspresa v kraju, kjer je storitev opravljena in v ustrezni valuti, ter v skladu z veljavnim cenikom te storitve na dan koriščenja, če je med potovanjem izbrano storitev še bo mogoče naročiti in jo tudi koristiti.

Potnikova odpoved aranžmaja ali sprememba potovanja
Potnik ima pravico do odpovedi potovanja v poslovalnici Ruskega ekspresa, kjer se je prijavil in to obvezno v pisni obliki sicer se odpoved potovanja ne upošteva. V primeru, ko potnik odpove aranžma, ima Ruski ekspres pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi potovanja. Višina povračila stroškov je odvisna od časa, v katerem je potnik predložil odpoved.

Če potnik odpove aranžma, je dolžan turistični agenciji Ruski ekspres povrniti administrativne stroške v višini 30,00 EUR na pogodbo, napotnico oziroma voucher in povrniti stroške odpovedi aranžmaja. Datum pisne odpovedi je osnova za obračun stroškov. Višina povračila stroškov odpovedi aranžmaja je odvisna od časa, v katerem je potnik predložil pisno odpoved oziroma drugače odpovedal potovanje:

do 45 do 40 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 10% cene aranžmaja
39 do 30 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 20% cene aranžmaja
29 do 22 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 30% cene aranžmaja
21 do 15 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 50% cene aranžmaja
14 do 10 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 80% cene aranžmaja 
9 do vključno odhoda oz. pričetka opravljanja storitve - 100% cene aranžmaja
Neudeležba brez odpovedi - 100% cene aranžmaja. 

Kadar Ruski ekspres ni organizator turističnega aranžmaja, v primeru odpovedi potovanja veljajo naslednji pogoji:

do 45 dni – 10 % cene aranžmaja
od 44 do 35 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve – 50 % cene aranžmaja
od 34 dni do vključno dneva pričetka opravljanja storitve – 100 % cene aranžmaja.

V vseh primerih, ko je predmet pogodbe nakup letalskih vozovnic in/ali vozovnic za vlak, ima Ruski ekspres poleg stroškov stornacije kart in administrativnih stroškov tudi pravico do zadržanja rezervacijske pristojbine.

Višina  stroškov odpovedi aranžmaja (v % cene aranžmaja), kadar Ruski ekspres ni  organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja. V vseh primerih, ko je predmet pogodbe nakup letalskih vozovnic ali vozovnic za vlak, ima Ruski ekspres poleg stroškov stornacije  (odpovedi) in administrativnih stroškov tudi pravico do zadržanja rezervacijske pristojbine.

Višina stroškov odpovedi aranžmaja, kadar Ruski ekspres ni organizator potovanja je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja. Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi, so le ti lahko tudi višji, kadar to pogojujejo pogoji organiziranja potovanja, ki jih Ruskemu ekspresu narekujejo veljavni pogoji prodaje in jih pogojujejo poslovni partnerji. V primeru, da so v programu pogoji za povračilo stroškov zaradi odpovedi potovanja drugače določeni, veljajo pogoji določeni v programu. Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo in s pisno izjavo o prekinitvi. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine ne delno ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Ruskim ekspresom, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem.

V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani  Ruskega ekspresa zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati   kakršne koli odškodnine ali znižanja cene.

Potnik lahko po sklenitvi pogodbe spremeni ime ali število potnikov, namestitev, datum potovanja pod pogojem, da je taka sprememba možna brez odpovedi aranžmaja. Za spremembo imen ali števila potnikov, objekta ali termina aranžmaja  zaračunava Ruski ekspres potniku 30,00 EUR administrativnih stroškov oz. po določilih organizatorja aranžmaja, če je zahtevano spremembo mogoče izvesti brez odpovedi aranžmaja. V primerih, ko so stroški višji, zlasti kadar aranžma obsega tudi prevoz z redno letalsko linijo (oz. z vlakom)ali letalski prevoz s čarterjem in storitve s stroški odpovedi/spremembe izvajalcev, pa zahteva povrnitev dejanskih stroškov.

Odstopnina oz. zavarovanje rizika odpovedi
Potnik lahko ob prijavi vplača odstopnino po posebnih pogojih, ki veljajo za zavarovanje rizika odpovedi. Če potnik ob prijavi predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko plača odstopnino. Sporazum o odstopnini velja v primeru nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja ali smrti v ožji družini (zakonec, starši, otroci) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila. 

Odstopnina znaša 5 % cene osnovnega aranžmaja in se plača le ob prijavi skupaj z akontacijo. S programom se lahko posebej določi drugačna višina odstopnine, oziroma, da odstopnina ni mogoča.

Odpoved potovanja mora potnik javiti agenciji takoj in to obvezno v pisni obliki, oziroma najkasneje 2 uri od nastopa vzroka odpovedi. Kadar je razlog za odpoved potovanja tako poslabšanja zdravstvenega stanja potnika ali njegovega svojca (sorodstveno razmerje mora biti razvidno iz ustreznega dokumenta), ki potniku onemogoča potovanje, mora predložiti potrdilo osebnega zdravnika. 

Če potnik potovanja ne prične na dan, ki je določen kot začetek potovanja in potovanja najkasneje 2 uri pred pričetkom potovanja pisno ne odpove, nima  pravice do uveljavljanja vračila vplačila na podlagi plačane odstopnine. Kot pričetek potovanja, ki se prične z organiziranim avtobusnim, letalskim ali ladijskim prevozom se šteje ura avtobusnega, letalskega ali ladijskega odhoda.

Smatra se tudi, da potnik ni pričel potovanja oziroma da je odstopil od pogodbe, kadar potnika ne sprejme na prevoz prevoznik (letalski, ladijski, avtobusni in podobno) iz kakršnihkoli razlogov, ki so lahko varnostne ali regulativne narave, ne glede ali se je to zgodilo med potovanjem ali na pričetku potovanja. Potnik je v takem primeru odgovoren za vso povzročeno škodo in ne more uveljavljati nobenih vračil na podlagi plačane odstopnine.

Ne glede na plačano odstopnino ima Ruski ekspres v primeru potnikove odpovedi potovanja pravico do povrnitve administrativnih stroškov, ki znašajo 30,00 EUR po pogodbi/voucherju ter pravico do zadrževanja zneska vplačanega odpovednega rizika. V primeru, ko je predmet pogodbe o potovanju nakup letalske vozovnice ali vozovnice za vlak, Ruski ekspres poleg administrativnih stroškov zadrži tudi to rezervacijsko pristojbino. Torej ima potnik iz naslova vplačanega odpovednega rizika pravico do povračila vplačanega zneska za pogodbeno dogovorjene turistične storitve, zmanjšane za administrativne stroške, zneska prijavnine, vplačila odpovednega rizika in rezervacijskih pristojbin za letalo in /ali vlak.

V drugih  primerih dokumentirane višje sile, ki ne spadajo med dogodke, katere krije odstopnina in zaradi katerih potnik odpove potovanje oz. odstopi od pogodbe, ima Ruski ekspres  pravico do povračila vseh svojih že nastalih stroškov, kakor tudi tistih, ki nastanejo s samo odpovedjo potovanja. Višja sila mora biti dokumentirana z veljavnimi uradnimi dokumenti in taka, da je pred sklenitvijo pogodbe ni bilo mogoče predvideti ali se ji izogniti. 

Zahtevka za uveljavitev odstopnine ni mogoče  uveljavljati po datumu začetka potovanja, kakor tudi ne za čas neizkoriščenega  dela potovanja. 

V primeru, da potnik sklene zavarovanje odpovedi turističnega potovanja pri kateri izmed zavarovalnic, se potnikove pravice  iz naslova odstopnine uveljavljajo pri tej zavarovalnici, pri čemer se uporabljajo splošni pogoji poslovanja zavarovalnice. Potek reševanja škodnega primera in čas reševanja škodnega primera je v pristojnosti zavarovalnice, prek katere je potnik sklenil zavarovanje rizika odpovedi. 

Odpoved potovanja ali sprememba imena
Turistična agencija Ruski ekspres si na podlagi veljavnih zakonskih predpisov pridržuje pravico do odpovedi potovanja ali spremembe programa potovanja.  Ruski ekspres si pridržuje pravico odpovedati potovanje najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom, če se za potovanje ne prijavi potrebno, v programu navedeno število potnikov. V kolikor Ruski ekspres zaradi premajhnega števila potnikov odpove potovanje, ima potnik pravico do brezobrestnega povračila celotnega vplačila aranžmaja, razen stroškov vizumov ali/in stroškov cepljenj.

Če v programu ni drugače navedeno, je najmanjše število potnikov v   določenem prevoznem sredstvu naslednje:
- za potovanje z avtobusom - najmanj 40 potnikov po avtobusu, razen kjer je navedeno drugače;
- za skupinsko potovanje na rednih letalskih progah po Evropi - najmanj 40 potnikov v posamezni skupini, razen kjer je navedeno drugače;
- za potovanje na medcelinskih letalskih  progah - najmanj 35 potnikov v posamezni skupini, razen kjer je navedeno   drugače;

Ruski ekspres si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Ruski ekspres pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenil, če bi obstajale ob sklenitvi   pogodbe.

Ruski ekspres lahko odpove pogodbo oziroma  odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil s podjetjem Ruski ekspres. Predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi   starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Ruski ekspres.

Ruski ekspres si pridržuje pravico do spremembe dneva in časa odhoda oz. do odpovedi   potovanja  zaradi spremembe voznih redov ali nastopa višje sile, ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Ruski ekspres ne more vplivati), in sicer brez posebne odškodnine in po veljavnih  predpisih v potniškem prometu.

Pri turističnih aranžmajih ter ostalih turističnih storitvah, kjer je lepo vreme oziroma ustrezne vremenske razmere bistven pogoj za izpolnitev programa, se odstop od pogodbe zaradi slabega oziroma neustreznega vremena šteje kot odstop od pogodbe zaradi izrednih okoliščin. V tem primeru ima   potnik pravico le do povrnitve vplačanega zneska ali do prenosa vplačanega   zneska na drug termin.

Ruski ekspres ne prevzema odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti. V primeru, da Ruski ekspres  odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja. V primeru odpovedi potovanja s strani Ruskega ekspresa, potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop  v državo, kamor naj bi se potovalo, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Ruski ekspres  potnika nemudoma obvesti.

Ruski ekspres ne odgovarja za zamude letal, ladij ali vlakov, kakor tudi ne za spremembe programa, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da stanje na kraju samem Ruskemu ekspresu ne dopušča namestitve potnikov v prvotno naročenem objektu, lahko Ruski ekspres namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.

Potni dokumenti
Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo in vstopni vizum za posamezno državo, če je le ta potreben.  V primeru, da posamezne države pogojujejo vstop v državo z določeno časovno veljavnostjo potovalnega dokumenta pred iztekom veljavnosti na dan vstopa, je dolžan potnik na ta  določila sam paziti, Ruski ekspres za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.

Potnik si je dolžan pred potovanjem, oz. do roka, ki je v programu določen, pridobiti vizume za države, v katere potuje in opraviti cepljena, ki so za te države zahtevana. Če potnik te obveznosti ne izpolni, se šteje, da je odpovedal aranžma.  V primeru, da potniku ureja vizum Ruski ekspres, le ta ne jamči za uspešnost  pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Ruski ekspres v nobenem primeru potniku ne vrača.

Ruski ekspres  ne jamči za točnost informacij, v kolikor si potnik ureja dokumente sam. Prav tako v primeru zavrnitve vstopa v državo, ali druge ovire, ne nosi odgovornosti agencija, vse stroške nastale  zaradi zavrnitve nosi potnik sam. Posredovanje Ruskega ekspresa pri pridobitvi vizuma ni všteto v ceni potovanja, ampak se plača posebej. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam kadar Ruskemu  ekspresu ne dostavi za ureditev vizuma potrebnih dokumentov v roku določenem v programu ali ponudbi.

Kadar otrok do 15. leta starosti potuje v tujino ali iz tujine brez spremstva zakonitega zastopnika, potrebuje poleg potovalnega dokumenta še dovoljenje zakonitega zastopnika. Obrazec dovoljenja je predpisane oblike. Dobi se ga na upravni enoti, ki ga tudi potrdi, prav tako ga lahko potrdi organ Republike Slovenije v tujini, ki je pooblaščen za opravljanje konzularnih zadev.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke   o vseh udeležencih potovanja ali letovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih osebnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti, nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali  prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja zgolj potnik sam.

Potnik je dolžan spoštovati hišni red v gostinskih, hotelskih, kulturnih in drugih objektih ter dobronamerno sodelovati s predstavnikom organizatorja in izvajalcem storitev. Če potnik ne upošteva svojih obveznosti, odgovarja organizatorju za povzročeno škodo, organizator pa odklanja vsakršno odgovornost za škodo, ki bi jo potnik lahko utrpel v takem primeru. Na potovanju se je potnik dolžan obnašati na način, ki ne ogroža življenja ali zdravja svojih sopotnikov in ne ogroža samega poteka potovanja. V primeru, da se potnik obnaša v nasprotju s tem določilom, ga ima predstavnik organizatorja pravico izločiti iz nadaljnjega potovanja brez povračila kakršnihkoli stroškov, razen plačil, ki se plačujejo na kraju samem.

Obvestila pred odhodom / potovanjem
Za potovanja z organiziranim prevozom potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5  (pet) dni pred odhodom. Če potnik obvestila v tem roku ne prejme mu svetujemo, da se oglasi na svojem prodajnem mestu, oz. nas o tem obvesti. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve napotnice/voucherja ali pogodbe, nosi potnik.

V primeru, ko organizira turistični aranžma drug organizator potovanja, prejme potnik obvestilo o odhodu najkasneje dva (2) dni pred odhodom. V primeru, da potnik do en (1) dan pred odhodom ne prejme obvestila o odhodu, ga prav tako naprošamo, da se obrne na svojo prodajno mesto.

Carinski in devizni predpisi
Potnik je dolžan spoštovati carinske in devizne predpise Republike Slovenije in držav, kamor potuje. Če zaradi nespoštovanja teh predpisov potnik ne bi mogel nadaljevati potovanja, nosi   sam vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem.

Zdravstveni predpisi
Po predpisih Svetovne zdravstvene organizacije se je za potovanje v določene države potnik dolžan cepiti in si priskrbeti ustrezen dokument. Cepljenje je tudi obvezno, če je tovrsten predpis sprejet po sklenitvi pogodbe o potovanju; to ni opravičljiv razlog za prekinitev pogodbe, v kolikor ne bi   obstajale kontraindikacije za potnikovo zdravje. V tem primeru je potnik   dolžan predložiti zdravniško potrdilo. V primeru, da so v programu za   potovanje navedena oz. zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico, z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Turistična agencija Ruski ekspres  ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja, zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, ali programa, na katerega se je prijavil, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.

Prtljaga
Za prevoz prtljage ni odgovoren organizator, agent ali posrednik in le ti ne odgovarjajo za uničeno ali izgubljeno prtljago, prav tako ne za krajo prtljage in drugih osebnih stvari, dragocenosti ali dokumentov v hotelu, namestitvenem objektu ali prevoznem sredstvu. Prijave izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel.

Za prevoz posebne prtljage, kot so kolo, surf- ali golf oprema oz. prtljage nestandardnih dimenzij ali oblik, mora potnik prevozniku doplačati in sicer navadno ob odhodu, direktno na letališču. V vsakem primeru, je obvezno prevoz tovrstne prtljage najaviti že ob prijavi, letalski prevoznik pa si zaradi omejitve omejene kapacitete v vsakem primeru pridržuje pravico do zavrnitve prevoza tovrstne prtljage. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam. Prevoz prtljage do določene teže, ki jo določa prevoznik, je brezplačen. Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti, oziroma po določilih letalskega prevoznika.

Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage. Pri letalskem prevozu je za prtljago odgovorna izključno letalska družba, na podlagi predpisov, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu. Ruski ekspres ne prevzame nikakršne odgovornosti za   izgubljeno ali poškodovano prtljago. V primeru izgube prtljage potnik izpolni ustrezni obrazec (PIR) letalske   družbe, ki je opravila prevoz, ter izpolnjenega preda predstavniku letalske   družbe, en izvod pa zadrži zase. Na podlagi obrazca mu letalska družba   izplača odškodnino po predpisih, ki veljajo v mednarodnem potniškem prometu.  Ruski ekspres ne odgovarja za krajo ali poškodovanje potnikove prtljage in drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov  in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.).

Točnost prevoznikov
Turistična agencija Ruski ekspres ne odgovarja za točnost prevozov v kopenskem, morskem in letalskem prevozu, kadar se le ta opravlja z javnimi prevoznimi sredstvi, na rednih ali izrednih potniških prevozih, plovbah ali poletih. Posebej to velja pri najemu posebnih letal, saj vozni red ni znan vnaprej in je odvisen od razpoložljivosti letalskih kapacitet in potrjenih časovnic, ki niso v okviru rednega letenja. Odgovornost prevoznikov je ustrezno določena v pogodbi med   potnikom in prevoznikom, ki stopi v veljavo z uporabo prevoznega sredstva. 

Ruski ekspres ne odgovarja za škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva. Ruski ekspres si pridržuje pravico do spremembe voznega reda, do spremembe tipov letal, prevoznika in smeri poleta (vmesni postanki, vrnitev preko drugega letališča in podobno), ki nastopijo zaradi različnih tehničnih, organizacijskih in nepredvidljivih situacij in razlogov. Prav tako lahko pride do zamud, ki so največkrat   posledica preobremenjenosti zračnega prostora, stavk ali slabih vremenskih razmer, nanje pa organizator nima vpliva. Spremembe iz prejšnjega odstavka pri paketnih aranžmajih ne štejejo za spremembo programa potovanja, saj sta prvi in zadnji dan potovanja namenjena izključno prihodu in odhodu na kraj potovanja ter s tem povezanimi transporti, ne pa tudi počitku in turističnim ogledam.

Potnik je dolžan 48 ur pred povratkom pri predstavniku organizatorja preveriti uro povratka. Kakovost prevoznih sredstev je praviloma in v kolikor ni drugače navedeno povprečne kategorije.

Izguba dokumentov
Če potnik na potovanju izgubi osebne dokumente ali so mu ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške dolžan priskrbeti nove. Pri urejanju formalnosti v zvezi s tem se potnik lahko za nasvete in pomoč obrne na     vodjo potovanja ali predstavnika Ruskega ekspresa. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje (osebnih) dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.

Informacije
Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu posredniškega prodajnega mesta, ne obvezujejo  Ruski ekspres bolj, kot navedbe v programu turističnega aranžmaja oziroma v ponudbi. V primeru dvoma se vedno štejejo za veljavne: pisna ponudba, pisna informacija ali pisna razlaga organizatorja potovanj. Cene, opise in fotografije, ki so objavljene na  posredniških mestih ali direktno na spletnih straneh hotelov ali drugih  objektov ter njihovih reklamnih materialih so le informativne narave, in v  kolikor so v nasprotju z drugačnimi informacijami v pisnem programu, pisni informaciji ali v pisni razlagi Ruskega ekspresa pred sklenitvijo pogodbe o turističnem aranžmaju, Ruski ekspres ne jamči za popolnost ali     verodostojnost teh podatkov.

Kategorizacije namestitvenih objektov
Kategorizacija namestitvenih objektov (število zvezdic oziroma kategorija objektov), navedene v katalogih, programih ali ponudbah so označene v skladu z uradno kategorizacijo v posameznih državah,  veljavno v času izdaje programa, na katero organizator nima nikakršnega  vpliva. Pri tem je potrebno upoštevati, da kriteriji kategorizacije v nekaterih državah (turističnih krajih oz. destinacijah) bistveno odstopajo od kriterijev, ki so jih potniki vajeni v Sloveniji oziroma v večini  zahodnoevropskih držav.

Ruski ekspres ne prevzema odgovornosti za  katerokoli pisno ali ustno informacijo, podano s strani pooblaščene agencije organizatorja, ki ni v skladu z opisi storitev v njegovem  programu. Hišni redi, prehrana, storitve, kakor tudi ostala ponudba hotelov so pod nadzorom krajevnih turističnih organizacij. Tudi na te elemente organizator nima nikakršnega vpliva. Če potnik pri rezervaciji ne doplača sobe s posebnimi značilnostmi, bo nastanjen v eni od sob, ki so uradno     registrirane za izdajanje gostom v hotelu. Razdelitev sob je v pristojnosti hotelirjev, organizator potovanja nima pri tem nobenega vpliva, potnikove želje lahko posreduje, ne more pa zagotoviti, da bodo te tudi dejansko izpolnjene.

Reklamacije oziroma pritožbe
Potnik mora nepravilnosti oziroma pomanjkljivosti grajati na kraju samem, vodji potovanja, predstavniku oziroma predstavniku organizatorja potovanja, ki organizira potnikov turistični aranžma, neposrednemu izvajalcu storitev oziroma pooblaščeni lokalni agenciji.

V primeru, da bi bila po vsebini sodeč reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer kakovost sobne strežbe, oprema, lega sobe in podobno), potnik pa ni grajal napake na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil zgoraj navedenih oseb, se šteje, da se je  potnik strinjal s tako opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij z zahtevo po znižanju cene storitve oziroma plačilu škode.

Ruski ekspres ne bo obravnaval reklamacije, ki ji potnik ni priložil zapisnika predstavnika organizatorja oziroma ponudnika storitve o reklamaciji, ki bo izkazoval, da pomanjkljivosti ni bilo mogoče reševati na kraju samem. V primeru, da reklamacije na licu mesta ni bilo možno odpraviti, je obvezno potrebno sestaviti reklamacijski zapisnik, ki ga podpišeta  predstavnik Ruskega ekspresa ali izvajalec storitev in oškodovani potnik. Reklamacijski zapisnik je tudi uradni dokument, da je potnik grajal storitev na kraju samem.

Potnik lahko vloži reklamacijo pisno v roku 60 dni (oziroma dveh  mesecev) po vrnitvi s potovanja. Brez pisne reklamacije Ruski ekspres ne obravnava zahtevkov za znižanje cen ter odškodninskih in drugih zahtevkov. Potnik naj pisno reklamacijo pošlje na  naslov: Ruski ekspres d.o.o., Proletarska cesta 4, 1000 Ljubljana, ter priloži dokaze, ki bodo dokazovali utemeljenost pritožbe (obvezno pisno potrdilo s podpisom predstavnika ali  ponudnika storitve, morebitne račune zaradi dodatnih stroškov ipd.)

Reklamacija mora biti podpisana, vloži pa jo lahko vsak potnik sam v svojem imenu ali pa za to pisno pooblasti tretjo osebo. Skupinskih pritožb ne obravnavamo. Pooblastilo mora biti priloženo reklamaciji, sicer Ruski ekspres take reklamacije ne bo obravnavala. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotela, prevoznika oziroma druge odgovorne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja. 

Reklamacije, poslane preko e-pošte (e-mail) se ne bodo upoštevale. Višina odškodnine je v vsakem primeru omejena z višino vplačanega aranžmaja, če po krivdi Ruskega ekspresa ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, ima potnik pravico do odškodnine v višini realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, da ima Ruski ekspres pravico do odpovedi aranžmaja  ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Pritožbeni postopek: Takoj na kraju samem potnik reklamira neustrezno storitev pri predstavniku organizatorja, v njegovi odsotnosti pa ponudniku storitve. Potnik mora pri odpravljanju vzroka  pritožbe sodelovati s predstavnikom z dobrim namenom. Če potnik ne sprejme ponujene rešitve reklamacije, ki ustreza vplačanim storitvam po programu, Ruski ekspres ne bo upošteval kasnejših zahtev za povrnitev škode ali znižanje cene potovanja. Če vzroka pritožbe ni možno odpraviti, potnik s predstavnikom sestavi pisno potrdilo. Po povratku s potovanja mora potnik v zakonskem roku poslati pisno pritožbo na naslov: Ruski ekspres d.o.o., Proletarska cesta 4, 1000 Ljubljana, ter priložiti tehtne dokaze, ki bodo dokazovali utemeljenost pritožbe (obvezno pisno potrdilo s podpisom predstavnika ali ponudnika storitve, morebitne račune zaradi dodatnih stroškov ipd.). 

Organizator je dolžan prvič pisno odgovoriti potniku v 8 dneh po sprejemu pritožbe, oz. po prejemu vseh dokumentov, ki so potrebni za rešitev problema, dokončno pa v primernem roku, potrebnem za pridobitev informacij o vzroku pritožbe pri ponudniku  storitve; oziroma, v času, ki je potreben, da pridobi informacije od tretjih oseb v skladu z 892. členom Obligacijskega zakonika. Maksimalno nadomestilo po pritožbi lahko doseže znesek cene aranžmaja. Dokler organizator ne izda sklepa, se potnik odreče posredovanju pritožbe katerikoli drugi osebi, sodnim ustanovam ali dajanju informacij medijem in drugim javnostim.

Organizator bo reševal samo pritožbe, kjer vzroka ni bilo možno odpraviti na kraju samem. V primeru reklamacije za potovanje, pri katerem Ruski ekspres ni organizator potovanja, bo  Ruski ekspres pritožbo posredovala odgovornemu organizatorju potovanja in o  rešitvi reklamacije potnika pisno obvestil. V primeru, da Ruski ekspres  nastopa zgolj v vlogi     informatorja, mora potnik vse reklamacijske zahtevke uveljavljati na kraju samem pri dejanskem organizatorju potovanja, izleta, ekskurzije in podobno. 

Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge odgovorne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja. To določilo ne velja v primeru, da ima Ruski ekspres  pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Uporaba podatkov
Turistična agencija Ruski ekspres vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da potnik s podpisom pogodbe pristaja na uporabo teh podatkov z namenom, da se izpolnijo pogodbene  obveznosti in pravice ter tudi za namene neposrednega trženja, raziskave  trga, segmentacije kupcev, statistične obdelave in obveščanja o ponudbi  podjetja Ruski ekspres in njegovih poslovnih partnerjev. V kolikor potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na potovanje.

Končna določila
V vseh cenah iz ponudbe Ruskega ekspresa  je že vključen davek na dodano vrednost. V primeru spora med strankami je za vse spore pristojno sodišče. Ti splošni pogoji veljajo za vse pogodbe sklenjene od dneva objave predmetne tiskovine.

Posebna določila zakona o varstvu potrošnikov
Izvlečki  po Zakonu o varstvu potrošnikov - 1, ki se nanašajo na organizacijo turističnih aranžmajev (veljavno od 15.01.2008):

Uporaba: Zakon se nanaša izključno na potrošnike.
Obseg uporabe: Zakon se nanaša izključno na paketne turistične aranžmaje in ne na druge turistične storitve

Možnost odpovedi potovanja zaradi premajhnega števila prijavljenih udeležencev - obvestilo potnikom najkasneje 7 dni pred odhodom.

Dvig cene - na primer zaradi sprememb cene goriv, tarife avto- ali letalskih prevoznikov, menjalnih ali valutnih tečajev. Stranka bo obveščena najkasneje 10 dni pred odhodom. Možnost odstopa s strani stranke če je povečanje višje od 10% vrednosti aranžmaja.

Rok za reklamacijo 2 meseca od konca potovanja (60 dni). Prvi odgovor na reklamacijo 8 dni po prejemu reklamacije.
Menjava stranke na željo stranke - 8 dni pred odhodom če je mogoče spremembo urediti - na stroške stranke.

Posebni pogoji in navodila za turistične aranžmaje, kjer Ruski ekspres ni organizator potovanja
V primerih, da Ruski ekspres ni organizator potovanja, nastopa v vlogi posrednika. V teh rimerih podaja prejete informacije od organizatorja potovanja potniku in mu pomaga pri prijavi na potovanje. Pogoji prijave, plačila prijavnine in dokončnega plačila ter morebitne odpovedi potovanja so v skladu z veljavnimi pogoji drugega organizatorja. Takšni programi so posebej označeni, ustrezna označba je podana tudi na potrdilu o potovanju. Šteje se, da Ruski ekspres prodaja tovrstne aranžmaje v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo rešuje dejanski organizator potovanja.

Telefonska prodaja turističnih aranžmajev
V primeru telefonske prodaje turističnih aranžmajev se pogodba šteje za sklenjeno:
- s posredovanjem številke kreditne kartice,
- v primeru dogovora o plačilu s položnico ali plačilu v poslovalnici, s posredovanjem osebnih podatkov potnika in ostalih udeležencev.

Potnik je dolžan v tem primeru plačati naročeno storitev na podlagi številke rezervacije v roku 3 dni od izvršene prijave, razen če ni določen oziroma dogovorjen daljši oziroma krajši rok. V primeru, da potnik ne plača v tem roku, se šteje, da pogodba ni bila sklenjena. Šteje se, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev in ponudbe tisti trenutek, ko je telefonsko naročil turistični aranžma oziroma potovanje.

Prodaja turističnih aranžmajev preko interneta
V primeru naročila oziroma prodaje turističnega aranžmaja ali potovanja prek INTERNETA, veljajo ti splošni pogoji in navodila  za turistične aranžmaje in posebni pogoji poslovanja ter ponudba, objavljeni na internetni/ spletni strani www.rusija.si.

Šteje se, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev in navodil za potovanje tisti trenutek, ko je naročil posamezno storitev prek INTERNETA.

V primeru, da si določila teh splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje in določila posebnih pogojev oziroma ponudbe, objavljene na spletni / internetni strani www.rusija.si nasprotujejo, veljajo določila objavljena na internetni strani. Šteje se, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev in navodil za tisti trenutek, ko je naročil posamezno  storitev prek interneta.

Bistveni pogoj za veljavnost prijave je plačilo celotne storitve v roku 3 dni po posredovanju naročila oziroma prijave, razen če ni določen drugačen rok. V primeru, da v navedenem roku storitev ni plačana, se šteje, da ni bila nikoli naročena.

Potovanje z otroki
V posameznih primerih, določenih s posameznim programom turističnega aranžmaja, je lahko določeno, da imajo mladoletni  otroci do starosti, določene s tem istim programom, ki potujejo v spremstvu dveh odraslih oseb, popuste na posamezne storitve iz sklopa celotnega turističnega aranžmaja ali na celotni turistični aranžma.

Pogoji in višina posameznega popusta so določeni v vsakem posameznem programu turističnega aranžmaja. V kolikor v posameznem programu niso predvideni posebni popusti za mladoletne osebe, ki potujejo v spremstvu odraslih oseb, pomeni, da ta turistični aranžma ne predvideva tovrstnih posebnih popustov.

Vsak otrok, ne glede na starost in višino morebitnih popustov, mora biti naveden na potovalnem dokumentu in mora imeti veljavne dokumente, potrebne za morebiten vstop v tuje države, kamor potuje. V primeru, da otrok ni naveden na potovalnem dokumentu oziroma voucherju za posamezni turistični aranžma, se šteje, da ta otrok nima pravice potovati v  okviru tega turističnega aranžmaja.

Turistična agencija Ruski ekspres
Julij 2017

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.